czwartek, 17 grudnia 2009

Sto lat Radku!


Najpierw internetowe życzenia urodzinowe dla "drugorodnego" syna Radka. Wersja live była oczywiście z samego rana. Radziu! W dniu Twoich 9 urodzin spełnienia marzeń, samych szóstek w szkole i pogody ducha! Sto lat! Tak szczerze pisząc, to w zasadzie powinien mieć te urodziny w połowie stycznia. Ale pośpieszył się w grudniu 2000 roku o cały miesiąc, dlatego do szkoły poszedł o rok szybciej.
    Trochę zalatany byłem ostatnio, dlatego nie pisałem prawie tydzień. Najpierw przez miniony weekend był jarmark bożonarodzeniowy na Starym Rynku w Chojnicach. Wystawiała na nim także Grażyna. Namówiłem ją, aby uruchomiła stoisko z ozdobami świątecznymi i kartkami z życzeniami. Trzeba przyznać, że obroty miała całkiem całkiem, szczególnie w sobotę. Natomiast ja codziennie z długopisem i kamerą "biegałem" po Rynku służbowo, przygotowując relację pisemną i video. Uczciwie trzeba przyznać, że impreza rozwija się zupełnie sympatycznie. Sporo stoisk z towarami świątecznymi, byli niemieccy mieszkańcy Emsdetten sprzedający za dar na przedszkole nr 9 gofry. A propos tego ostatniego. Ciekawa inicjatywa, ale poczułem się jak ubogi krewniak, który nie może dać sobie rady z utrzymaniem 15-letniego auta i trzeba mu pomóc w kupnie nowej opony. Mamy jedno jedyne samorządowe przedszkole (pozostałe zostały sprywatyzowane), a nie stać nas na jego solidne wyposażenie i utrzymanie? Nie lubię żebrać, szczególnie, że chwilę szybciej właściciel tegoż przedszkola zafundował sobie superautomatyczne publiczne WC za 350 tys. złotych. 
    Na zakończenie link do bardzo mądrego listu do redakcji Gazety Wyborczej w/s Wojciecha Jaruzelskiego. Zachęcam wszystkich do lektury. PS. Na fotce cała rodzinka przy stoisku Grażyny na jarmarku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz