środa, 23 czerwca 2010

Na Dzień Ojca

Dziś Dzień Ojca. Przemek z Radkiem pamiętali o tym dniu i złożyli mi życzenia. Także i ja go uczciłem. Niestety, ale od 2002 roku robię to na chojnickim cmentarzu parafialnym. Dziś dodatkowo, oprócz świeżych kwiatów i znicza, jako prezent umyłem nagrobek. Jest położony pod drzewem i pewny gatunek ptaków zrzuca na niego nietypowe "bomby". Wszystkiego dobrego w niebie Tato w tym dniu! Z tej okazji daję tutaj czarnobiałe zdjęcie z...1964 roku. Jest to fragment grupowego naszej całej rodzinki. Na nim Tata i ja. Mam wtedy 5 lat. Wyciąłem je z większego zdjęcia. Jest jeszcze na nim Mama, starsza sister Ewa oraz dwie kilkumiesięczne siostry bliźniaczki - Jadzia i Gabrysia. Gdy pokazałem to zdjęcie Radkowi, to powiedział: "Ale Tata jest podobny do Przemka!" Rozbrajający dzieciak. Także dziś byłem na prezentacji artystycznej w klasie Radka. Musiał koniecznie mieć spodnie na szelkach. Potrzebne było to do jego roli w sztuce teatralnej. Niezły z niego aktor. Zero skrępowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz