sobota, 25 grudnia 2010

Wesołych Świąt!

Najlepsze życzenia Bożonarodzeniowe dla moich Czytelników! Zdrowia dla Waszych żołądków, aby wytrzymały świąteczne biesiadowanie. W wolnej chwili zapraszam do obejrzenia na youtube filmiku, który nakręciłem tydzień temu na ulicach i placach chojnickiej Starówki. Kamerę ustawiłem na Starym Rynku pod świątecznym drzewkiem (stoją pod nim Radek i Przemek), przy Bazylice Mniejszej, Bramie Człuchowskiej oraz niedaleko pl. Jagiellońskiego. Za podkład muzyczny użyłem dwóch kolęd w wykonaniu mojego zespołu nr 2 - Smokie. Bieżący tydzień stoi oczywiście pod znakiem świątecznych życzeń, opłatków i wigilijnych imprez. Miałem "w rękach" zdjęcia z Sejmu nadesłane od najmłodszego stażem chojnickiego posła. Powstały podczas imprez opłatkowych PO i parlamentarnego. Już po umieszczeniu newsa o tym na portalu, doczytałem się w necie,że imprezę organizowaną przez marszałka Sejmu, na której był premier i prezydent, zbojkotowali posłowie i senatorowie z PiS-u. Oficjalna wersja - brak czasu. Po odejściu grupy osób, które utworzyły PJN, stają się coraz bardziej sektą wyznawców prezesa. Szkoda, że dostraja się do nich Piotr Stanke. W świątecznym numerze Czasu Chojnic jest mnóstwo życzeń od urzędników, firm, przedsiębiorców i polityków. Poza jednym, wszystkie są w całości o  świętach i Nowym Roku. Z jednym wyjątkiem - posła PiS-u z Chojnic. Tak się zaczynają: "Miniony rok naznaczony był szczególnym doświadczeniem cierpienia wielu Polaków. Tragiczne wydarzenia, jakie miały miejsce w Polsce i poza jej granicami, uczą nas pokory i paradoksalnie odnajdywania nadziei w każdej chwili życia." Czy to co działo się na Krakowskim Przedmieściu pod Pałacem Prezydenckim nadaje się na przykład "...życzliwości i solidarności w naszych rodzinach i całej Ojczyźnie"? Jeszcze coś wpadło mi w ucho, jeśli chodzi o życzenia od VIP-ów. W czwartek 23.12. w Radiu Weekend usłyszałem życzenia dla mieszkańców powiatu chojnickiego od starosty Stanisława Skaji i przewodniczącego Rady Powiatu Stefana Kwiatkowskiego. Rok temu byłyby aktualne, ale SK przegrał wybory, nie jest radnym. Kto inny jest przewodniczącym. Następnego dnia, też w RW, odpytano prominentów, jak będą spedzać święta. Marek Szczepański nadal wg nich jest wicestarostą. Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka. 
    Foto powyżej powstało 3 dni temu na ul. Filomatów, niedaleko mojego poprzedniego adresu. Dziś dopadała nowa porcja. Wczoraj padał deszcz, który zaraz zamarzał na szybach mojej Micry. Nieźle wkurzałem się przy walce z tym lodem. Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz