czwartek, 6 stycznia 2011

Jacek jest w blogosferze

Chodzi oczywiście o Jacka Studzińskiego. Pod koniec grudnia wreszcie uruchomił swojego bloga. Także na blogspot.com. Znowu więc jesteśmy sąsiadami, tym razem nie w Radzie Miejskiej Chojnic, a w internecie. Jestem pewny, że jego wzrok nic nie stracił z ostrości. Odwagi nigdy mu nie brakowało, więc zachęcam wszystkich do regularnego zaglądania tam. Link do bloga jest także u mnie.
   Jakie jeszcze ważne nowości i zmiany wpadły w moje oko? Chyba niewiele. Mamy nowe święto (3 króli) wolne od pracy i handlu, dzięki temu kolejny dzień na jałowym biegu będą pracować urządzenia w marketach spożywczych. Ale kto by tam się w Sejmie tym przejmował. Na targowisku przy Młodzieżowej w poniedziałek 3.01. pojawiła się nowa "miotła". Podejrzewam, że stracę przez to ciekawy temat do kolejnych tekstów na portalu. Trudno. Reszta działa się wg dotychczasowych schematów. Przywitanie Nowego Roku na Rynku przez jednego z burmistrzów (na sesji RM z 30.12. usłyszałem, że jesteśmy jednym z portali, więc nie widzę powodu, aby tutaj inaczej się zachować) odbyło się na balkonie ratusza. Ognie sztuczne były wyłącznie z inicjatywy mieszkańców. Ratusza na to nie stać. Trudno. Śnieg, jak rok temu, wywożony jest tylko z Rynku. Podobno także z parkingu szpitala oraz ze skrzyżowań na ciągu Bytowskiej. Reszta musi czekać na odwilż, lub kompletny brak miejsca na jego hałdy. Nadal będę musiał niebezpiecznie wysuwać dziób Micry, aby mieć pewność, stojąc na Zielonej, że Strzelecką z lewej nikt na mnie nie najedzie. Podobnie jest na skrzyżowaniu Kościerska - Bałtycka. Trudno. 
    Zapomniałem o jeszcze jednej nowości. Dziś popracowałem trochę nad przygotowaniem i wysyłką klipów video na YT. Zająłem się koncertem z lutego 2010 zespołu z WDK Ogorzeliny "Szeptem". Śpiewają poezję śpiewaną, przede wszystkim Stare Dobre Małżeństwo, ale i Okudżawę, Pod Budą, Turnaua. Pisząc tutaj właśnie słucham mojego Nr 1 SDM - "Wędrówką życie jest człowieka" (jest w cz.3 od 13 minuty). Bardzo mądry tekst. Może w końcu zauważą ich organizatorzy Nocy Poetów. Cały koncert (51 minut) w 3 częściach jest na youtube. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz