sobota, 14 listopada 2009

Wesele i urodziny

Niedawno skończyłem pracę nad DVD z własnego ślubu i wesela. Impreza była przed prawie 15 laty. Podczas niej pracowały dwie kamery na kasety VHS - szwagra Darka oraz siostry Ewy. Magnetowid pożyczyłem od Mamy, bo mój, który przyniosłem z piwnicy, nie dawał zbyt dobrego obrazu. Ale też się przydał, bo lepiej przewijał taśmy od tego drugiego. Magnetowid podłączyłem do karty telewizyjnej w kompie, i był obraz! Na pierwszy ogień wziąłem właśnie wesele. Mieliśmy tylko ślub cywilny, ale udzielił nam go burmistrz Chojnic Andrzej Gąsiorowski. Byłem wtedy radnym, jak i nasz świadek Jacek Studziński, więc nie było problemu z uzyskaniem jego zgody. Zapraszam do obejrzenia videoklipu (ma niecałe 7 minut), którego od wczoraj można obejrzeć pod adresem http://www.youtube.com/watch?v=--6-4UcIps8 . Całość DVD ma 97 minut filmu oraz ponad 8 minut pokazu slajdów (w tle dźwiękowym Anna Jantar "Moje jedyne marzenie" oraz "Złoty krążek" Top One). Powstały one po zeskanowaniu odbitek. Ich autorami byli goście, nowożeńcy i Mirek Myszka z "Gazety Pomorskiej". Mirek był tylko w ratuszu. Jedno z jego zdjęć (jak podpisuję się na akcie ślubu) ukazało się na stronie wydania chojnickiego GP.
Dziś natomiast byłem na 60 urodzinach. Trochę nietypowych, bo dotyczyły chojnickiego domu kultury. Najpierw Kazimierz Ostrowski odczytał referat historyczny. A potem wystąpiły różne zespoły związane z jubilatem. Od zespołów tanecznych, przez teatr do chóru. Po tych występach można było skosztować tortu urodzinowego oraz wypić lampkę szampana. Ode mnie proszę odebrać życzenia dwustu lat i przynajmniej solidnego remontu dotychczasowej siedziby.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz