sobota, 9 października 2010

Radek na Chojniczance

Tytuł jest może trochę na wyrost, ale mojego syna Radka (uczeń klasy IV w SP-5) zainteresowała lekkoatletyka. Być może to słomiany zapał, być może nie. Ale na dziś bardzo interesuje go bieganie i skok w dal. Stara się co czwartek przez godzinę udzielać się na stadionie Chojniczanki. Właśnie w miniony czwartek, gdy go odbierałem po zajęciach, spytał mnie, czy zabrałem aparat. Tak, a dlaczego pytasz? Bo na stadionie trenują piłkarze Chojniczanki i chciałbym mieć z kimś z nich zdjęcie. Nie ma sprawy, zaraz działamy. Akurat właśnie wchodził na stadion jeden z trenerów, któremu przekazałem prośbę. Za chwilę podszedł do nas, czyli także kolegi Radka z klasy, Tomasz Pestka. Wspólna ich fotka jest właśnie ilustracją. Radek jest po lewej ręce piłkarza. Dziś usłyszałem, że właśnie on zdobył jedyną bramkę dla Chojniczanki w meczu II ligi z Czarnymi Żagań. Nasze gratulacje!
      Na wczorajszej konferencji prasowej burmistrz Arseniusz Finster pochwalił się, że w niedzielę 10 października będzie udzielał ślubu parze chojniczan. Będzie to nietypowy nie tylko dzień (z reguły zawierane są w soboty), ale i pora. Jest jednak oczywisty plan w tym życzeniu: 10.10.2010 rok o godzinie 10 minut 10! Podejrzewam, że w sobotę wzięli kościelny ślub, a w niedzielę będzie drugi - cywilny. Ale pomysł przedni. Myślę, że fotki z niego będą w każdej lokalnej gazecie i portalu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz