sobota, 2 kwietnia 2011

Dziś 6 rocznica

Przed 6 laty zmarł Karol Wojtyła, czyli papież Jan Paweł II. Jeden jedyny raz byłem na mszy, którą odprawiał nasz wielki rodak. Było to 6 czerwca 1999 roku pod Pelplinem. Wybrałem sie na nią z Grażyną. Pojechaliśmy specjalnym autobusem z Chojnic wraz z innymi miejskimi radnymi. Władze Chojnic także na nią pojechały, by wręczyć papieżowi akt nadania honorowego obywatelstwa naszego miasta. Dojechaliśmy na miejsce chyba około 6 rano. Potem z pół godziny spaceru przez pola. A potem czekanie na mszę, która zaczęła się około 10.00. Tego dnia słońce ostro świeciło i był upał. Szczerze pisząc, to nie zobaczyłem JPII. Tak i tak było to niezapomniane przeżycie. Zrobiłem kilka zdjęć w tym miejscu. Są na Picasa ich skany. Zapraszam do obejrzenia. Ilustracją dzisiejszego wpisu jest screen z chojnice.com, który powstał także dziś. Zrobiłem go po 21, gdy na chojnickim Starym Rynku trwał Apel Jasnogórski z okazji rocznicy śmierci Jana Pawła II.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz